Monday 23 May 2011

assalamualaikum wbt korang :) hmmm hari ni duit dpt lebih sikit so i beli 2pensil eyeliners 1-black 1-silver i smpai je dekat sinma tuu terus crik eyeliners silver but da habis hurm belek2 terjumpe lah eyeliners pnsil..apa lg i beli lah kann heeee hepi :) then i tgu bus dekat 3HOURS oke!!sabo je laa ergh!pns terik then mendung alhamdulillah sampai jugak bus tuu ingtkan da tak tahu jalan dah!heeee(geram k)hermm kat tempat korang mst hujan kan kan kan?da balik jiran i calling suruh dtg rumah(dpt mkn woo)then dekat 5stgh i turun balik rumah letih!apa lagi i try la gune eyeliners pensil tuuu weeee sukesukesuke sangat!(mcm tak pernah pakai jee -.-)eyh lantak laah!korang only girls msti suke kan?tengah beronline tibetibe dpt text from my ex!heyy!menyampah lah!just text semata2 nak gambar i hello!!u ingat i ni xder akal ke?!salah orang laaa derrr!nsib baik i doa agr i diberi perlindungan agr u xgngu i dulu u boleh buat i mcm smpahkan???remember?x?its up to you lah!sekarang ni i dah bersyukur padaNYA becoz cinta i dah beralih pada insan yg betulbetul care i bukan sbb my face,my property or whtever!tapi sbb i cinta dgn PENCIPTA i..i doa kan u agr u dpt girlfriend or wife lebih baik dr i..i xdpt nak bg apa yg u nak,Allah Maha Adil..doa bebanyak padaNYA okeyh?maaflah reader terlebih feel pulak dekat sini..sori..|


doa ni khas untuk incik boyfie i:Ya Allah yg Maha Pemurah,terimakasih Engkau telah menciptakan dia dan pertemukan saya dengannya.terimakasih untuk saat-saat indah yang boleh kami nikmati bersama,terimakasih untuk setiap pertemuan yang boleh kami lalui bersama,terimakasih untuk setiap saat-saat kami lalui bersama.saya datang bersujud dihadapanMU ,sucikan hati ini sehingga dapat melaksanakan kehendak dan rencanaMU dalam hidup saya...tetapi  jika Engkau ciptakan dirinya untukku,Ya Allah satukanlah hati kami,bantulah saya untuk mencintai,mengerti,menerima dia seutuhnya. berikan saya kesabaran,ketekunan, dan kesungguhan untuk memenangi hatinya. bimbinglah ia agar ia juga mencintai saya dengan segala kelebihan dan kekurangan saya,sebagaimana saya telah Engkau ciptakan.yakinkanlah dia bahawa saya bersungguh mencintai dan rela membahagi saat suka dan duka.aaammiinn:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...